Årsresumé 2010 del 1

Januari



Använde lacktights nästan jämt!



Började läsa twilightserien efter att ha sett twilight och new moon 54646541894 gånger och jag blev fullkomligt galen i vampyrer!



Gick skoterkursen.

Februari



Fyllde 16 och köpte även mig nytt, fräscht löshår!



Var mycke ute i snön med min favorit Poop.

Mars



Var på bio och såg "Remenber me" med Robert Pattinson



Änvände mina knähöga stövlar nästan jämt









Uppdaterade flitigt med "Dagens outfit"

April



Började se Vampire Diaries och blev DIREKT störtförälskad i Ian Somerhalder!!!!



Flyttade Lykka till Lillmoran



Spelade även sesongens första match med f18



Tog fram moppen!



Var på tjejkvällen med Vickan och fick med mig en tröja hem som blev min favorit myströja lång tid efter det.

Maj




Sökte till Idol i Lule!



Började fota outfits utomhus



Bilder och trailers hade börjat släppas från The Twilight Saga's 3:e film och jag längtade som jag vet inte vad!

Juni



Gick ut 9:an



Började sakta inse hur mycket jag skulle sakna att gå i samma klass som min kickass grymma vän Mattis! Om ni bara visste hur mycke jag saknar han varje dag..



Köpte mig ett par skinnshorts


Grillade på Tingsholmen


Comment's

Här kan du kommentera:

Namn:
Spara?

Epost/MSN? (endast jag kan se)

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback