Lite uppdatering ;)

Hej! :) Jag har varit en riktigt usel bloggare de senaste dagarna känner jag! Men jag har haft ganska fullt upp!
T.ex igår så vaknade jag, steg upp och packade och sen kom mamma och hämta mig så for vi och körde skoter och kom hem typ 5 och for sen och såg Alice i underlandet på bio :) Nu så ska jag snart på skolan och sen efter skolan så ska Lykka vaccineras åså, så jag missar träningen :( Aja, här är iallafall en dålig cambild på dagens!


Haha, får se om gnällaset klagar på bakgrunden igen,
så SJUKT kul att läsa era kommentarer ;)


Comment's
Postat av: Anonym

Tänker mer på dom som bor där du fotar, vill dom lägga ut sitt privat-liv på internet ? Har du frågat dom ?

2010-03-15 @ 20:23:58
Postat av: Victoriahjorth - [fotoblogg]

hahahahahahaha, men herregud! håll käft för guds skull!

2010-03-16 @ 19:25:16
URL: http://victoriahjorth.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Spara?

Epost/MSN? (endast jag kan se)

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback