Jag längtar till sommaren!

Åh, jag längtar till sommaren när man kan springa runt i supersnygga sommarskor, dvs. blandannat gladiator sandaler!!!! Mamma var ju i Kanarieöarna förra veckan och kom hem med massa saker som bla. 4 par gladiatorsandaler, och sen några saker till mig som jag inte orkar ladda upp för mitt internet är skitsegt idag!
Iallafall så är detta en av anledningen till att jag älskar att vara tjej, man får ha assnygga skor!

Dessa + tygskor kommer vara mina favoriter i sommar!

 

 


Comment's
Postat av: Linda

Hihi! Du ä en tusenfoting! Jag längtar tills jag får leka med dig i gladiatorsandaler! Själv kör jag flipflops everyday.. It så stylish, men slappskönt å gode nice! Lövelöve! Ses snart! <3

2010-03-30 @ 09:07:00
URL: http://artbykaggamoj.blogspot.com/

Här kan du kommentera:

Namn:
Spara?

Epost/MSN? (endast jag kan se)

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback