HAHAHAH, ägd ;)

Tjejen: Hej!

Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!

Tjejen:Vill du att jag ska gå?

Killen: Nej vart har du fått det ifrån? bara tanken får mig att må dåligt

Tjejen:Älskar du mig?

Killen:Självklart, alla tider på dygnet!

Tjejen:Har du bedragit mig någon gång?

Killen: Nej aldrig! varför frågar du ens?

Tjejen:Vill du kyssa mig?

Killen: Ja, så fort jag får tällfället för det!

Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?

Killen: Är du galen? Du känner mig väll?

Tjejen: Kan jag lita på dig?

Killen:Ja älskling!

Tjejen:Älskling!

 

Så här blir det när killen har tröttnat på tjejen.

Läs texten nerifrån upp...


Comment's
Postat av: victoriahjorth - fotoblogg

Hejsan! Nu har jag skaffat ny bloggdesign och fortsätter med vanliga uppdateringar nu som det var förr. Sprid det gärna vidare så jag får tillbaka mina härliga besökare! :)

2010-07-07 @ 20:57:10
URL: http://victoriahjorth.blogg.se/
Postat av: bianca

söt blogg:D

2010-07-08 @ 11:37:10
URL: http://biancal.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Spara?

Epost/MSN? (endast jag kan se)

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback