For your entertainment

Hej söta läsare! ♥
Kom just ur duschen, var verkligen inte ren efter att ha varit i stallet i 27 graders värme! Romeo var iallafall fin, det lilla jag nu får rida.. :) Men snart ska vi komma igång ordentligt! Ikväll efter jag har ätit middag så ska jag, vickan och nån fler fara och bada. Kanske Mattis? Om han nu kunde svara på mina sms?! ;o Aja, tror att jag ska spamma han på facebook snart också! For ju förbi mamma och skulle hämta min kamera, mobilsladden och allt, och det jag glömmer att packa ner är självklart kameran..? Och Petra som väntar på bilder... Men jag ska försöka komma ihåg att hämta den sen!

Sitter även och lyssnar på Adam Lambert. Han sjunger så sjukt bra och är så sjukt snygg!








Comment's

Här kan du kommentera:

Namn:
Spara?

Epost/MSN? (endast jag kan se)

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback