.

Tja! Sov med Petra ute i husvagnet inatt men jag lyckades aldrig somna igår för petra var så fnittrig och sjöng 4 a'clock in the mornin hela tiden! Nu ska jag iallafall äta frukost och sen dra till stallet och tvätta Romeos sår, har nog inte berättat att han blivit sparkad och är jättesvullen och halt?! Jaja, det är på bättringsvägen iaf! :)
Efter det så ska jag till Hortlax och hämta Emilia som har vart i Göteborg och Danmark! Mamma far även idag och köper mig en mopedbil! :D



Comment's
Postat av: ;)

Hur mkt kosta den ?

2010-07-21 @ 17:55:32
Postat av: thess

tråkigt att han har gjort illa sig :( Hur går det ananrs för han och dig? :) / Thess (min mamma sålde romeo till dig ;) )

2010-07-24 @ 19:38:07

Här kan du kommentera:

Namn:
Spara?

Epost/MSN? (endast jag kan se)

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback