Oh boy

Hej! :)
Sitter just nu och ser djävulen bär prada, missade dock början som jag var säker på att jag visste exakt när den började!
Kom även hem från Vittjåkk för lite mer än 2 timmar sen och  jag har haft jättekul. Det har varit ganska bra väder och jag har även kört massa skoter eftersom mamma lämnade skoter där och även ida och matte kom upp igårkväll :)
Imorgon så ska jag och pappa försöka få fram min moppe nu när asfalten kommit fram vilket även betyder att man snart kan ta fram sommarskorna!♥ Ska även fara till min älskade ponni som jag inte varit hos på 10 dar:(


Självlockar ;) eller..


Ändå lite bränna i ansiktet, har faktiskt försökt att inte bli så brun i ansiktet för det blir så stor skillnad mellan kropp och ansikte!


Comment's
Postat av: Victoriahjorth - [fotoblogg]

du kan ju typ iallafall höra av dig ifall vi ska hitta på någonting imorgon? :o hah

2010-04-11 @ 00:17:22
URL: http://victoriahjorth.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Spara?

Epost/MSN? (endast jag kan se)

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback