walk away

Hej! :)
Kom just hem och ska snart till boden och göra en hemlig sak som ni inte får veta, feeeeeeeeeeeeel the pain (som dessie alltid säger) ;)
Kommer att plugga en hel del i bilen, fick veta idag att vi ska göra ännu en uppsats! Vi har asmycke nu, så tur att man inte har kille ;) ^ Iallafall så ska jag hinna:
Svenska uppsats som jag ska maila in på söndagkväll
•So uppsats som ska lämnas in nästa fredag
•Engelska uppsats som ska lämnas in nästa fredag
•No prov nästa fredag
Samt små läxförhör ..

Iallafall så har jag med mig datorn så jag ska försöka uppdatera i bilen om jag hinner! Men det kostar ju att ligga på topp ;)


Cute ;)

Comment's
Postat av: Jenny

Får du maila in uppsatsen på söndag? :D då kanske jag också får det hehe

2009-10-01 @ 16:40:42

Här kan du kommentera:

Namn:
Spara?

Epost/MSN? (endast jag kan se)

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback