käften på er!

hejsan! nu är det vickan här som gästbloggar åt hanna! vi sitter inne i datasalen och börjar svenskan 13.00, så då hinner jag blogga lite medans :)

såg att hanna hade fått en kommentar för typ 5min sen som det stod "orka" (?) kommentaren var ju då sjäääälvklart anonym, och det är nog fan det fegaste som finns alltså, att kommentera anonymt och skriva dumma saker om folk, så jag säger bara GE UPP FÖRFAN! de leder ingen vart! om ni stör er så jävla mycket på att hanna är mycket bättre än er, och att hon vågar vara sig själv! så, fine! LÄS INTE HENNES BLOGG DÅ!

aja, nu ska jag inte skriva så mycket med om det, eftersom jag orkar inte lägga ner massa tid på idioter som inte vågar vara sig själv! :) iallafall så har vi snart redovisning på svenskan! efter skolan så ska jag och hanna upp till stallet, sen färga håret på varandra, och resultat kommer självklart senare! :) ha en trevlig dag nu, för er som bryr sig! :)

pusss / eran bästa gästbloggare!


typ hanna ;b

 

 


Comment's
Postat av: anonym

vadå dumt? hon är ju dum mot sig själv när hon skriver att hon är fet. tänk efter

2009-11-13 @ 15:41:49
Postat av: anonym

vadå dumt? hon är ju dum mot sig själv när hon skriver att hon är fet. tänk efter

2009-11-13 @ 15:42:11

Här kan du kommentera:

Namn:
Spara?

Epost/MSN? (endast jag kan se)

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback