What I did to you is hurtful, what I'm going through is hurtful..

Hejsan!♥
Åt precis en banan och funderar över om jag snart ska gå och lägga mig, fick himla ont i ryggen på matchen, lyckades nog sträcka mig lite grann i en ryggmuskel på höger sida när jag gjorde ett inkast .. Skit också!!

Var ju som sagt in till stan en snabbis igår och träffade henke ;D tråkigt nog bara typ 20 min för han var för seg på att vakna -.- ;) hihi, men gu' det är ju bättre än ingenting! :D
Imorgon så ska jag hoppträna, dvs inget inlägg för jag ska till Lady först för jag ska nog inte hoppa med henne förrän jag har fått till henne litegrann först! Hon började ju gårdagens ritt med att kasta sig bak på rygg när jag satte mig upp, så jaa.. Lite svårt att förklara ;p haha

Men nu så ska jag nog strax gå och se tv och sånt, kanske ta mig något att äta.. jaja ;)
PUUUSSSSS




Comment's

Här kan du kommentera:

Namn:
Spara?

Epost/MSN? (endast jag kan se)

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback