MY LIFE WOULD SUCK WITHOUT YOU

Hej♥! Kom just hem från fotbollsträningen, som gick ovanligt bra! Kul träningen, men samtidigt jobbig! :)
Dock första gången som jag har tid att pusta ut idag känns det som, gick till 20 över 4 idag och hade träning kvart i 5 .. Men snabb som jag är hann jag köra hem, byta om och äta för att sen köra till träningen, och tro det eller ej men jag stod på plan kvart i ;D thihihi..

Hahaha! Min klassföreståndare stod på matten och kollade på mig skitlänge (han är våran mattelärare också) och jag började ju som kolla mig omkring och frågade vad han kollade på, så svarar han:
- Ne, jag kollade bara på dina örhängen, har du nångång sett ballar av stål?

HAHAHA



Comment's

Här kan du kommentera:

Namn:
Spara?

Epost/MSN? (endast jag kan se)

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback