Bloggdesign?

Heeey! :)
Någon som vill göra en bloggdesign åt mig, helt gratis? :D hihi
Aja, om du vill eller vet nån som vill kan  ni ju höra av er :)
Iallafall så var vi på cykeltur då idag på skolan, och det regnade gode ordentligt..! Spelade vanlig golf och minigolf och jag&vickan ägde ut mattis&emil med hästlägder! ;D fatta bra vi var ;p fast dom var bättre än mig och vickan på vanlig .. haha :p

Mamma kom precis hem från ikea och hon har köpt senskydd åt lady :) så nu ska du få tillbaka dina madde :)

Ni som läser, håller ni på med hästar? ;D


Comment's
Postat av: vh

eeeeeeh, jåååååååååååååå!

2009-05-27 @ 17:52:21
URL: http://vhjorth.blogg.se/
Postat av: idis

nänä inga ponnysar för mig:D

2009-05-27 @ 21:37:55
Postat av: vh

jo ida, du älskar ju hestar

2009-05-28 @ 07:48:54
URL: http://vhjorth.blogg.se/
Postat av: Anonym

ida gillar bara å rida barbacka på allt utom hästar :)

2009-05-28 @ 17:36:50

Här kan du kommentera:

Namn:
Spara?

Epost/MSN? (endast jag kan se)

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback