- i thought you where my fairytale, my dream when i'm not sleepin'

Heej!♥
Ligger just nu på gräset på en filt och mår gott :) Har hunnit vara ute och springa tidigare idag också (y)
Vi hade inget internet igår hos pappa så jag for och hämtade min dator hos mamma, därför inget inlägg :p
Idag ska jag vara med vickan och vi får se vad vi ska göra, och ikv så ska jag på mina låtsaskusiners bastuflotte, så jag får inviga min nya bikini ;)
Så, lite bilder ifrån helgen :)




Discofötter? ;o


Cool tjäj!


Riktigt cool tjäj!


Hildas match






Hann tyvärr inte se någon av emilias matcher för att de oftast krockade med mina eller så var det så tiiga att jag sov..



Nya skor :)




Bikini ;)

P u s s!♥

Comment's
Postat av: Anonym

vars är skorna köpta och vad kostar dom?:)

2009-06-30 @ 18:49:02
Postat av: ;)

Vilken storlek på bikinin :D

2010-02-24 @ 18:47:35

Här kan du kommentera:

Namn:
Spara?

Epost/MSN? (endast jag kan se)

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback