-


Jag vill dissa människor med liite alldeles för bra självförtroende.. Det är ju jätte bra att man tycker om sig själv, men när det blir I'm the one and only och typ jag vet att ni älskar mig, ni behöver inte säga det! Puss ;)  Då, blir det för mycket..!

Jag vill dock hissa alla killar som använder klocka! Så sjukt snyggt med en stor klocka till jeans och en kofta (elr nått liknande)! Puss på det!


Comment's
Postat av: jullan

puss på det? ;) baaajtarn! jag vet att du vill bli som mig gumman.

2009-06-09 @ 15:38:16
URL: http://jullanforyou.blogg.se/
Postat av: Henke

Haha inge cred till mej som för de första ÄR bäst och kör mjukisar, hood och de sista ja skull göra va å he på mig en klocka !! ;)

2009-06-09 @ 18:13:53

Här kan du kommentera:

Namn:
Spara?

Epost/MSN? (endast jag kan se)

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback