-



Anonym om - i thought you where my fairytale, my dream when i'm not sleepin':
vars är skorna köpta och vad kostar dom?:)

Svar: Jag har fått skorna av min moster så jag har tyvärr ingen aning om vart dom är köpta eller vad dom kostat ;/

_____________________________________________________________________________________________

Iallafall så var vi ute med mina låtsaskusiners bastuflotte igår på sanden och dit kom även vicke, andré och mulle så jag badade med dom ett tag! Vi hade det mysigt och jag provade att åka vattenskidor som var grymt kul :) tog mig faktiskt upp direkt!

Och idag så har jag hunnit klippa gräset och ligga på badstranden.
Taggar just nu till matchen som jag har ikv mot Älvsbyn kl19.00Heden! Kom och kolla vettja! :D


Haha, snygg tjej! *host*

Comment's

Här kan du kommentera:

Namn:
Spara?

Epost/MSN? (endast jag kan se)

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback