How could you be so heartless?


Vad heter du? - Hanna Wennberg
I mellannamn? - Maria
Vart bor du? - Piteå
Trivs du där? - Joda
Brukar du läsa horoskop? - Ibland
Har du körkort? - ne
Vad spenderar du dina pengar på? - Behövliga saker
Antal kuddar i sängen? - Kring 5
Kan du baka bullar? - Ehm, ne?
Bläck eller blyerts? - Bläck
Mc donald's eller burger king? -  Inget, äter inte hamburgare.
Är du allergisk mot något? -  Ne
Äger du ett busskort? - Jo
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Röd
Hur ser du ut idag? - Tröja, högmidjekjol och gladiatorsandaler.
Nästa mål i ditt liv? - Gå ned i vikt.
Hur svarar du i telefonen? -  Hallå?!
Vem ringde dig senast? - Madde :)
Vad sa den som ringde? - Att hon köpt hårförlängning och att jag skulle färga hennes hår.
 Antal timmar sömn inatt? 8-9 timmar.
Sov du ensam? - Ja, antagligen?



SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng:  Jag
Såg dig gråta:  På gothia vid missförståndet, så alla?
Fick dig att gråta:  ........
Du gick på stan med: Linda och Linda, tror jag ;)
Skickade ett e-mail till dig: Facebook


HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Mm
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Haha, ja!
Tar du droger? - Ne

FRÅGOR
Vad är du mest rädd för? - Spindlar, björnar, höjder och mörker.
Vilka kläder sover du i? - Trosor och t-shirt
Vart vill du gifta dig? - På stranden i Hawaii
Har du varit kär? - Ja, alldeles för många gånger...
Kör du bil? - Ne
Har du ett jobb? - Ne
Gillar du att ha folk omkring dig? - Jo
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?- Ja, tyvärr!
Är du ensam nu? - Jo
Vill du gifta dig? - Säkert i framtiden
Vill du ha barn? - Jo, en liten flicka med blondt lockigt hår :)


FAVORIT
Rum i huset? - Mitt?
Typ av musik?- Olika
Månad? - Februari, för då fyller jag år ;)


DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Ne
Köpt någonting? - Ne
Varit sjuk? - Nja, förkylning sen ett halvår tillbaka.
Sjungit? - Ohja! ;)
Sagt "jag älskar dig"? - Ne, har tyvärr ingen att säga det till..
Velat säga till några att du älskar hon/han? - Ja
Träffat nån ny person? - Ne
Saknat någon?- Jo
Kramat någon? - Min moster (a)
Kysst någon? - Ne


Comment's

Här kan du kommentera:

Namn:
Spara?

Epost/MSN? (endast jag kan se)

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback