- jag kommer sakna göteborg

Bilderna från göteborg :)

Frida som så gärna ville vara med på min blogg :D





Jag och Jennifer :) mysig näsa :)








Lesssssss.....


Sötis :)




Invigning :)



Ullevi :)


Milla och Sebastian♥


Sebbe, Milla och Marcus :)


Vi stötte även på Zac Efron :)


Mupp, Milla, Davve (Zac) och Linda


Milla, Marcus, Sebbe, Davve, Linda och Julia :)


Sebastian och David :)


Men GULLE! :)


Hahahahahahah, lustiga huset (?) eller vad det nu kallas :)

Fick dock endast med mig nåra saker hem från göteborg :)

Tröja från h&m, 149:-


Kjol från ginatricot, 299:-


Liten parfym från DKNY, 185:-

Puss!

Comment's
Postat av: jullan.......

omg, hanna ta bort bild 4 och 11 på mig, eller sudda bort ut mitt ansikte ialla fall :s annars lägger jag in bilder på dig din jävel :@

2009-07-19 @ 20:42:49
URL: http://jullaforyou.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Spara?

Epost/MSN? (endast jag kan se)

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback