-

Hej! Var precis över och hjälpte oskar med hans och jim's blogg:

Vad i hela friden, här kommer det att publiceras "vad i hela friden" productioner. sjuka saker. u know. Det kan vara grabbar som sover på tidningar, galna tält äventyr med mera:)    2 målmedvetna killar som siktar mot bloggtoppen ;) kolla in deras blogg vettja!



______________________________________________________________________________________________

Idag har jag iallafall hunnit med att städa pappas bil.. Skulle ju också hinna springa på morgon, men jag var så trött efter matchen igår så jag vart väckt kring halv 11 så jag springer nog ikv ist :)
Ska alldeles strax till stallet där vickan ska fota Lykka :)
Vi hörs!♥


Att han ens rymts i bilen är ju ett under..

Comment's

Här kan du kommentera:

Namn:
Spara?

Epost/MSN? (endast jag kan se)

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback