Ehm, en lista till på kort stund? ;o

TIO JAG.
1. heter:
Hanna
2. ålder: 15
3. bor: piteå
4. längd: 1.67 cm
5. har en bästavän: ehm, nae? 3! x)
6. parfym: DKNY delicious, DKNY red delicious, Lacoste touch of pink.
7. har på mig: Mjukisbyxor & killtröja
8. har kompisar av det andra könet:  Jo :)
9. ska nu: Kanske försöka få mig nånting att äta och sen lägga mig, har tävling imorn ;p
10. har bra självförtroende:  Nej.


NIO HAR

1. har en sjukdom: Säkert mammas ärvtliga ryggreuatism som man får i framtiden, om det inte är den som spökar i min rygg redan nu :s
2. har många kompisar:  ja :)
3. har ett par svarta string: Jo ;p
4. har haft självmordstankar: Haha, nja ;p
5. har vart kär i en som inte känt samma sak: Ja ..
6. har en kompis nu sedan barndomen: Ah ;)
7. har duschat idag: Nej
8. har vart full: ne ;p
9. har skilda föräldrar: Sen jag var 1.


ÅTTA ÖVRIGT
1. vart utomlands: Ja? :p
2. vart var du utomlans sist: Tunisien♥
3. vem berättar du allt för: Madde och vickan och jullan ;)
4. vem litar du på mest: beror på vad saken handlar om
5. senaste inköp: en CHIC tidning :)
6. ljuger om vart du är till dina föräldrar:  Ne
7. tycker om någon just nu: ....
8. har åkt skidor: ja!


SJU SENASTE
1. du pratade med: anna
2. du pratade i telefon med: mamma
3. smsa med: madde
4. du kramade:  jocke ;p ..
5. du pussade: jocke .. 
6. du msnade med: adam ;p
7. du sov bredvid:  emilia :)


FEM ANTINGEN ELLER
chips eller godis? godis
bästa vän eller många kompisar? många kompisar,
strul eller förhållande?: Förhållande.
jeans eller shorts?: beror på om det är varmt eller kallt ;)
svart eller gult? svart

Comment's

Här kan du kommentera:

Namn:
Spara?

Epost/MSN? (endast jag kan se)

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback