I'M MOVIN ON, AND I'M GONNA GET STRONGER NOW, AND NOTHING WILL BREAK ME DOWN.

Hejsan!
Haft fullspeckat schema idag så jag har inte hunnit blogga någonting idag... Började med att jag red och sen for jag iväg till Råneå och provred en häst, Pilgrim. Men jag tyckte att han var för kraftig för det jag ska ha han till, men han var ju supersnäll ändå! :)
Efter det så for jag och köpte hårfärg och lämna Emilias ryggsäck hos Jocke, fast jag vart kvar där och såg nån film med dom som handlade om kossor som kunde prata x) HAHA och vi spelade lite GH..

Så  nu ska mamma slänga in lite färg i håret, för jag har fått ganska mycke utväxt.. Sen ska jag , mamma och Pelle se "och så kom Polly"




Comment's

Här kan du kommentera:

Namn:
Spara?

Epost/MSN? (endast jag kan se)

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback