...

lista

- Sätt din musik på blanda.
- Klicka på nästa-knappen efter varje fråga.
- Använd sångtitlen som svar på frågan.

1. Hur mår du idag?
Tack för tiden.

2. Kommer du komma långt i livet?
Shut up and drive.

3. Hur ser dina vänner dig?
No air.

4. Kommer du gifta dig?
When you're gone.

5. Vad är ditt livs themesong?
Dancing in the dark.

6. Vad är ditt livs historia?
The way I are.

7. Hur är skolan för dig?
Breaking free.

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Wild horses.

9. Hur kommer imorgon vara?
Bag in da box.

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Like toy soliders.

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Warwick avenue.

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Curly Sue.

13. Hur är det med ditt liv?
What a feeling.

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Rasmus (in da lagård ) haha!

15. Hur ser världen på dig?
Alla som inte dansar är våldtäcktsmän.

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Sorry, blame it on me.

17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Make believe.

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Angel.

19. Har du en djup & mörk hemlighet?
Broken strings.

20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Candy man.

21. Hur kan jag göra mig själv glad?
Dirrty.

22. Kommer jag någonsin ha barn?
With every bit of me.

23. Vad är några tips till mig?
Apologize.

24. Hur kommer jag bli igenkänd?
Mr Stoor.

25. Vad är min danssång?
So what.

Haha, det blir ju ganska kul lista med alla gamla låtar som lyckas komma upp ;)


Comment's

Här kan du kommentera:

Namn:
Spara?

Epost/MSN? (endast jag kan se)

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback