ALLTING KOMMER LÖSAS OCH BLI BÄTTRE IGEN (?)

Hejsan, nu sitter jag här och mår fortfarande inte så bra, eller jag trodde att jag skulle ta det som hände bra, men det blir bara värre och värre.. Jag mår helt enkelt sämre för varje dag, tänk er att ni precis hittat den rätte, men så blir det ingenting.... :s
Aja, jag kan ju iaf trösta mig med att denne person flyttar till pite och jag hoppas att det kan bli något då.!
För hur dåligt jag än mår och hur länge jag kommer måsta vänta på dig, så gör jag det!! Det är värt det till 100%...



Men måste strax dra iväg te skolan, pussochhej, leverpastej.


Comment's
Postat av: din syster.

finns här om du vill prata hanna! <3

2009-04-30 @ 14:52:08
URL: http://petralundgreen.blogg.se/
Postat av: H

Jag förstår dig och det kommer bli bättre och du ska prata me mej om de är något...

2009-05-02 @ 23:07:53

Här kan du kommentera:

Namn:
Spara?

Epost/MSN? (endast jag kan se)

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback